
Wanneer u uw hond bij mij achterlaat in de trimsalon, bespreken we samen of u telefonisch of via WhatsApp een bericht wilt ontvangen zodra uw hond klaar is om opgehaald te worden.
Ik wil u vriendelijk verzoeken om niet onaangekondigd voor de deur van de salon te staan voordat u een bericht van mij hebt ontvangen.
Dit kan namelijk onrust veroorzaken bij uw hond. Bovendien kan het voorkomen dat ik door de onverwachte onderbreking niet verder kan gaan met de trimbehandeling. Uw hond verwacht immers dat u elk moment terugkomt, wat ervoor zorgt dat hij/zij onrustig op de trimmertafel staat.
Mocht dit toch gebeuren, dan zal ik u uw hond meegeven, ongeacht of de behandeling volledig is afgerond. In dat geval plannen we direct een nieuwe afspraak om de trimbeurt af te maken. Houd er rekening mee dat de kosten van de gereserveerde behandeling op dat moment wel volledig in rekening worden gebracht.
Daarom verzoek ik u vriendelijk om uw hond pas op te halen wanneer u van mij een telefoontje of WhatsApp-bericht hebt ontvangen dat de trimbehandeling is afgerond.
Het kan overigens voorkomen dat ik nog wat laatste details aan de vacht aanpas terwijl u onderweg bent of al in de buurt bent. Dit is heel normaal en hoort bij de afronding van de behandeling.
Let goed op de salonsituatie: Als de deur open staat, kunt u direct doorlopen. Bij regen of in de winter zal de deur meestal gesloten zijn. Let dan op het schuifje op de deur. Staat het schuifje op groen, dan kunt u naar binnen. Staat het schuifje op rood, dan ben ik nog bezig met de laatste handelingen. Wacht in dat geval even tot ik de deur voor u open doe.